fredag den 22. oktober 2021

Maling / Paint

Der var meget sjov med malingen. Altså - den fine, grønne farve som ville passe godt med tæppet var sådan lidt mørk i det. 
Så jeg blandede lidt hvid i for at få den samme farve, bare lidt lysere. Det blev fint!

I had a lot of fun with the painting. Well - the pretty, green color that would go well with the blanket was kind of dark. 
So I mixed in a bit of white to get the same color, just a lighter shade. Turned out beautiful!
Så sådan blev det. Jeg kan virkelig godt lide farven! Det mærkelige er, at når man så er færdig med at male og væggene er sådan helt uden huller, så føles det bare som om det er helt normalt og ikke har været anderledes. 

And so it turned out. I really love the color! The strange thing is, that once you're done painting and the walls are totally without any holes, it feels really normal and like it has never been any different. 
Det tog ikke lang tid at få alting på plads igen. Det er altid sjovere end at flytte det ud! 
Det tog så heller ikke lang tid at få øje på den plet på loftet som jeg meget omhyggeligt havde undgået at male. TO gange. 
Altså - bare suk! Jeg må huske det til næste gang jeg får fat på noget loftsmaling så det lige kan få en tur. 

It didn't take long to get everything back in the closet. It's always so much more fun to put stuff back!
It didn't take long either to spot the spot on the ceiling that I very carefully avoided painting. TWICE!
Well. You know - just sigh! I just need to remember this until next time I have some paint for the ceiling and can give it a bit more. 

5 kommentarer:

  1. En skøn farve,som lyser rummet op. Pletten ses heldigvis ikke så meget (ihvertfald ikke på billedet)-Meeeen jeg ved godt,når man selv ved at pletten er der,så er det, den man ser....😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det blev meget fint i den lysere tone!
      Nu hvor jeg ved, at den umalede plet er der, kigger jeg jo kun på den..... Min søster foreslog at jeg skulle sætte øjne på så den kan stirre tilbage på mig!

      Slet
    2. Det synes jeg lyder som en god ide.Rigtig god humor😄

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails