lørdag den 16. oktober 2021

Øreringe / Earrings

I ved det jo godt - jeg elsker gakkede øreringe! Sådan nogle som ingen andre har, eller som folk med bare en smule respekt for sig selv ikke ville gå med. 
Mine patienter kan åbenbart også godt lide mine øreringe, og det er jo hele fidusen! I torsdags fik jeg en gave fra en lille pige - fine bubble tea øreringe, som nu er føjet til samlingen. Der var ikke rigtig nogle andre på arbejde som havde drukket bubble tea (såmænd heller ikke dem der gav mig øreringene), men jeg elsker det!
I dag startede min ferie så. Vågnede med en anelse panik i morges og troede jeg havde sovet over mig, så det var herligt at kunne huske mig på at det er ferie! Jeg har selvfølgelig allerede planer til cirka 2 uger. Sådan er det jo. Det vigtigste (og næst-kedeligste) er at male gæsteværelset. Det næst-vigtigste (men absolut kedeligste!) er at få lavet en opgave færdig til et kursus. Tænk, at mit tandlægebesøg på tirsdag ryger helt ned på en tredjeplads!!!!!!!! (Jeg har også sjove ting i vente. Fødselsdag, hygge og gæster. Det bliver en god uge!)

You know already - I love silly earrings! The kind no-one else has, or that people with just a little bit of self-respect would never wear. 
Apparently, my patients also like my earrings, and that's the whole point! This Thursday, I had a present from a little girl - beautiful bubble tea earrings, that are now part of the collection. Nobody else at work had tasted bubble tea (actually, not even the ones who gave me the earrings), but I love it!
So today my vacation starts. I woke up with a bit of panic this morning and thought I overslept, so it was great reminding myself that it's vacation! Of course I have plans already for about 2 weeks of activity. That's how I work. The most important (and second most boring) is to paint the guest room. The second most important (but absolutely most boring) is to finish a project for a course. I can't believe my dentist appointment on Tuesday will only take a third place!!!!!!! (I also planned fun stuff. Birthday, hygge and guests. It will be a great week!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails