fredag den 29. april 2022

12

Min svigerindes strømper er færdige. Det tog faktisk kun 12 dage at strikke dem, men det føles som alt for lang tid - altså, hendes fødselsdag er i morgen, og der er ingen chance for at hun når at få dem til tiden! Jeg kan ikke nå til Jylland til fødselsdag, desværre. Havde ellers været hyggeligt! Men hun må få dem så snart jeg lige kan få dem over til hende. 

My sister-in-laws socks are done. They actually took only 12 days to knit, but it feels like far too long - you know, her birthday is tomorrow, and there is no chance to get them to her in time! I can't go to Jylland for her birthday, unfortunately, although I would have loved to! But she will just have to get them when I have the chance. 
Det var faktisk længe siden jeg strikkede i Wollmeise, så det var ret hyggeligt at gøre. De er blevet ret fine, selv om jeg syntes det var nogle virkelig skrappe farver!
Mønsteret er et gammelt et fra Cookie A. Det ligner snoninger uden at være det. Ret fint, synes jeg!
Strømperne vejer 105 gram. Det er så dejligt med Wollmeise at det er tungt! Strikket på pind 2,5. Som altid. 

It was actually a while ago I last knitted anything with Wollmeise, so it was really nice doing it again. They turned out really pretty, although I did think the colors were kind of very bright!
The pattern is an old one from Cookie A. It looks like cables, but it's not. Very pretty, I think!
They weigh 105 grams. I love how Wollmeise is so heavy! Made on 2.5 mm needles. As always. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails