lørdag den 23. april 2022

Jeg elsker det / I love it

Mit lille kirsebærtræ blomstrer igen, og jeg elsker det!
Det er jo helt vildt, så mange blomster sådan et lillebitte træ kan have, og jeg håber, der kommer nogle kirsebær ud af det. Virkelig!
Det dårlige med foråret er jo så alt ukrudtet. Det der med at pussenusse i haven er vist ikke lige min spidskompetence. Mine nye naboer har luget ukrudt til perfektion, så jeg kan jo tydeligt se, at min halvdel af hækken trænger til at få renset bunden. Må hellere tage mig sammen.....

My tiny cherry tree is blooming again, and I love it!
It's amazing how many flowers a tiny tree like this can produce, and I do hope it will end giving som cherries. I really do!
The downside about spring is all the weeds. Keeping everything in shining order in my garden is not my favorite thing. My new neighbors removed all the weeds perfectly, so I can clearly see that my half of the hedge needs to get cleaned at the bottom. I need to pull myself together....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails