søndag den 10. april 2022

En løgn / A lie

De her Thomas Lynley bøger tager altså utroligt lang tid at læse. Jeg ved ikke lige hvad det er! For mange personer? For mange detaljer og forklaringer?
Jeg læser, går i stå, holder pause, læser igen og kan ikke huske halvdelen af personerne. 
Men altså. Nu er den læst. Og hvilken bog! Det hele var faktisk løgn. Selv mordet var løgn. Det var ikke mange personer i denne bog som fik en lykkelig slutning. Selv om den var langsomt læst var den god! De sidste 100 sider læste næsten sig selv. 
Derefter tænkte jeg så at jeg måtte holde en Elizabeth George pause. Men bogen slutter med at en pige bliver bortført af sin mor, så jeg er selvfølgelig nødt til lige at læse den næste også. 

These Thomas Lynley books are so incredibly slowly read. I don't know why! Too many characters? Too many details and explanations?
I read, stop reading, pause, read again and can't remember half the persons. 
But still. Now it's read. And what a book! Everything was a lie! Even the murder was a lie. Not too many of the characters in this book had a happy ending. So although it was a slow read, it was a great book! The last 100 pages almost read themselves. 
Then I figured I needed to take a break from Elizabeth George. But this book ends with a girl being abducted by her mother, so of course I have to read the next book as well. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails