fredag den 8. april 2022

Ferie / Vacation

Jeg har ferie denne uge. Det er SÅ dejligt at holde fri! Jeg har ikke engang planlagt at male, men har bare nydt at være hjemme, gå tur og strikke. Strikke en hel masse så jeg blev klar til at tage til Island!
Men så blev jeg helt vildt forkølet. Igen. På den der måde hvor man fryser lidt og det dunker i hele kroppen når man flytter blikket. 
Jeg ville ikke tage hjem til min gamle kollega og smitte hele familien, så turen til Island blev udskudt. Jeg sad og så flyet lette til Island hjemme fra mit hus. 
Det er heldigt at jeg nåede at få mine flyrejser ombooket. Icelandair er åbenbart virkelig gode til ombookninger - det kan være godt at vide!

I am off from work this week. I just LOVE being off! I didn't even plan to paint anything, but I just enjoyed being at home, go for walks and knit. Knit a whole lot to get ready to go to Iceland!
But then I got this crazy cold. Again. The kind of cold where you start freezing and if you move your eyes, the entire body starts sort of throbbing. 
I didn't want to visit my old colleague and pass the virus to her entire family, so the trip to Iceland was postponed. I sat watching the plane take off through my window at home. 
It's very lucky that I managed to have my plain-tickets rebooked. Apparently, Icelandair are really good at rebooking. Might be useful to know!
Fuglene nåede at blive passet et døgn. Så hentede jeg dem hjem igen, og vi fejrede med en kiks. Kiks er bare det bedste!
Vi fejrede også med the med honning og rom til mig. Det føles helt sikkert som om det hjælper meget bedre end bare the uden noget! 
Nu glæder jeg mig så til turen til Island virkelig bliver til noget. Det bliver så godt!

The birds were in care for 24 hours. Then I brought them back home, and we celebrated with a biscuit. Biscuits are just the best!
We also celebrated with tea with honey and rum for me. It definitely feels like it's helping a lot better than just drinking tea without anything!
So now I'm just looking forward to going to Iceland in 6 weeks. Will be so good!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails