tirsdag den 19. marts 2024

6

Min nieces strømper blev færdige som planlagt. Faktisk blev de færdige dagen før jeg skulle give dem væk! Hun blev rigtig glad og tog dem på med det samme. Specielt var hun glad for glimmeret - hendes to drenge har strømper med glimmer og nu kan de matche!
Mønsteret blev "Dehnungsfuge" som jeg også har strikket et par gange. Det er et sjovt mønster som ser lidt skørt ud når man strikker, men de sidder fint på fødderne. Garnet er det lækre Taran fra By Kiilerich. Jeg strikkede mellemstørrelsen, så jeg slog 64 masker op. De færdige strømper vejer 70 gram. 

My niece's socks got finished just as planned. They actually got done the day before I was giving them away! She was really happy and put them on directly. She was especially happy for the glitter - her two boys have socks with glitter and now they are matching!
The pattern that I ended up with is "Dehnungsfuge" that I knit a few times. It's a fun pattern that looks really weird when you knit, but they fit really well on the feet. The yarn is the lovely Taran from By Kiilerich. I made the middle size, and cast on 64 stitches. The finished socks weigh 70 grams. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails