lørdag den 16. marts 2024

Udfordringer / Challenges

Min niece er fyldt 30 og jeg skal se hende i morgen. Hun skal selvfølgelig have strømper. Jeg valgte garn og mønster og opdagede først efter en halv strømpe at hun allerede havde fået strømper i det mønster én gang. 
Så torsdag morgen pillede jeg op ned til ribkanten og skiftede mønster. Tak være en lang togtur i går og et møde mangler jeg kun at strikke en halv strømpe nu. Så det går nok. 

My niece turned 30 and I'll be seeing her tomorrow. She will of course get socks. I picked yarn and pattern and only after half a sock did I realize that she already had socks in that pattern once. 
So on Thursday morning I unraveled down to the ribbing and changed the pattern. Thanks to a long train ride yesterday and a meeting I only have half a sock left to knit. So I think it will be okay. 

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails