lørdag den 2. marts 2024

Klar til afgang / Good to go

Strømperne til min søster er færdige! Det var et godt, langt møde i går, så det gik virkelig nemt og hurtigt. Nu skal de så bare over Atlanten inden I kan få lov at se dem rigtigt! 
Jeg håber hun kan lide dem. 
I dag skal jeg se "Stolthed og Fordom", så der bliver også god tid til at strikke! Jeg glæder mig. Det bliver rigtig hyggeligt. 

The socks for my sister are done! It was a nice, long meeting yesterday, so it was really easy and fast. So now they just need to cross the Atlantic Ocean before you can really get to see them. 
I do hope she will like them. 
Today, I'll watch "Pride and Prejudice", so there will be plenty of time for knitting! I can't wait. It will be such a nice day. 

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over alt det du får fra hånden :-D
    Stolthed og fordom - jeg elsker Jane Austens bøger, som så fint beskriver datidens kvindeliv og filmene nyder jeg skam også :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, Stolthed og Fordom er så sjovt. Jeg synes den der måde kvinderne mest skulle være til pynt er meget interessant men bestemt ikke noget for mig....
      Til gengæld får jeg altid lyst til at se Derbyshire når jeg ser den!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails