onsdag den 17. juni 2009

Det går jo nok.....

Har muligvis gjort nogle bekymrede for min ph.d. skrivning i forhold til strikketøjets tiltræknings-kraft. Men mon ikke det lykkes? Jeg tror det næsten.
Sad i går hjemme og strikkede strømper mens jeg læste tykke bøger og indviklede artikler. Meget hyggeligt! Og oplysende! (Men de dér krabbe-strømper tager lang tid. Pindene er lidt tynde!)
Senere lavede jeg uanede mængder pastasalat til grill-fest/sommerferie-afslutning om aftenen. Samt knap så uanede mængder broccolisalat. Mit køkken ligner nu noget, der er løgn (eller en reklame før Vanish!), men det må det ligne til i morgen, når jeg har tid til at vaske op. Mon der kommer nogen og stjæler det?
Efter i aftens kor starter min "aften-sommerferie" - lækkert! Fra nu af gælder det om at sidde derhjemme med næsen begravet i bøger/computer og holde min sti fri fra alt for mange sociale begivenheder (bortset fra de næste weekender, der allerede er fyldt..). Det værste er, at jeg på en måde glæder mig. Jeg har jo altid siddet og "strikket til eksamen" - især de dér udenadslære-fag, der var så abnormt kedelige!
Rigtig sommerferie? Hmm. Det er altid lidt trist, når alle er væk i flere uger, og triumfen er ikke helt så sød længere, når jeg vinker farvel efter sæsonen. Men hvad. Har ingenting planlagt endnu, andet end måske en gang maling i et rum eller to i lejligheden, og måske nogle bonuspoint der skal bruges til en lille weekendtur. Måske til London? Først ph.d., så fri.
Fuglen? Den er ganske uskyldig! Trængte bare til at bringe et billede (med højt hår).

4 kommentarer:

  1. Og hvis du nu kommer en lille tur til LOndon, så skal du lige sige til. Så snupper jeg toget og kommer og møder dig; jeg ved hvor de gode garnforretninger er at finde ;o)

    Altså hvis du har lyst.

    SvarSlet
  2. Hej Eva
    Tusind tak for tilbuddet - det kunne være SÅ hyggeligt! Jeg skal nok sige til, når jeg kommer så langt.
    Christine

    SvarSlet
  3. Ja der er også plads i huset hvis du kunne tænke dig at bo her, men vi bor jo ikke i London, men næsten sådan på landet. Det eneste der kunne komme i vejen er tidspunktet. Sig bare til hvis du har lyst.

    SvarSlet
  4. Hej Eva
    Jeg tror nu gerne, jeg ville bo i London, hvis det var. Men jeg ville vildt gerne besøge dig. Foreløbig skal jeg lige have lavet den ph.d. inden ferie...
    Christine

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails