tirsdag den 23. juni 2009

Strik-pjat og min tandlæge...

Jeg har noget nær verdens sødeste tandlæge. Det bedste er, at hun kan finde på noget positivt at sige om mine tænder (altså - andet end at hun tjener gode penge på dem...). Så jeg valfarter stadig helt til Odense for at komme til tandlæge. Temmelig skørt og langt væk - men bonusen er jo, at jeg 2 gange om året, når jeg alligevel skal til Odense, har god mulighed for at invitere mig selv på aftensmad hos nogle af mine gode, gamle venner. Det er bare hyggeligt!
I dag skal jeg så derover igen. Min søde, flinke tandlæge har fået ny klinik, og i den anledning skal hun vel have en lille gave? Derfor strikkede jeg i aftes en (kind)tand. (Den bryder sig åbenbart ikke om at blive genkendt - det var umuligt med et skarpt billede!) 10 g bomuldsgarn og et par timer var alt, hvad det tog. Håber, hun bliver glad for den (eller sådan noget). På billedet ses også min højtelskede, amerikanske kanel-tandpasta. Uhm! Hvad skal jeg dog gøre, når min ph.d. er færdig, og jeg ikke længere kan snige mig med på 3 kongresser i USA om året? Skal jeg holde op med at børste tænder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails