tirsdag den 9. juni 2009

Min hæklede poster

Så lykkedes det! 6 timers arbejde og 60 gram garn skulle der til, men jeg er meget tilfreds. En fin, hæklet, grøn kant rundt om min første stof-poster. Men jeg har da opdaget, hvad ingen andre ved. En ekstra grund til, at man ikke gør sådan noget! De velkendte grunde er jo, at folk ikke har fantasi til det, at de ikke kan hækle - men også at: Mand, hvor er det besværligt!
Og lille frk. Kæphøj her meddelte i går på arbejdet "Det laver jeg da lige i aften, og så tager jeg den med i morgen, så I kan se den!" Nå. Men nu er den færdig, og skal da vises frem. I morgen går turen så til Frankrig (hvor vejret vist nok er ganske dejligt!), og så bliver det spændende at se, om nogen kan koncentrere sig om rent faktisk at læse, hvad der står på posteren?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails