søndag den 28. juni 2009

Juniprojekt færdigt...

Så lykkedes det endeligt! Den længe ventede juni-bluse/trøje/top blev færdigmonteret i går, efter gymnasie-reunion. Garnet er lækkert, farven er flot, knapperne perfekte, hulmønsteret fint, menmenmen.... Den er liiiiiiige noget mere nedringet end jeg lige bryder mig om. Sådan skimt-kløften-nedringet kombineret med en meget elastisk halsudskæring. Kan sagtens forstille mig, at der ikke skal meget træk til, før navlen er offentlig (mindstenevøen ville vist gerne undersøge de dér buler i damebluser indefra, hvis han kunne komme til det...). Det ser ikke slemt ud på billedet, men - tro mig - det ser anderledes ud, når den er på. Nu har jeg jo hæklet kant hele vejen rundt, og alting er færdigt og klar, og umiddelbart gider jeg virkelig ikke større oppilningsarbejde. Mulige løsningsmodeller p.t. er:
- noget bændel på indersiden (bliver for synligt)
- noget bånd-gennem-hulrække (bliver for mærkeligt)
- noget hækle-ny-halskant: umiddelbart mest tillokkende! Kunne lige stramme det lidt op.
Andre idéer modtages med kyshånd!
Dagen i dag er iøvrigt gået med heldags-fødselsdagsbrunch. Usædvanligt hyggeligt! Slangespændetrøjen fik lov at komme med på tur, så nu er jeg faktisk nået op over motivet og startet på aflukning til hals. Ret stort!
Gymnasie-reunion var fantastisk! Hvor var vi altså bare en god klasse.... (dengang strikkede jeg forresten også)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails