tirsdag den 11. august 2009

Montering

Så blev det endelig til lidt montering..... Den færdige Baby Surprise jacket er jeg helt vild med.
Den er bare for nuttet! Smart design, som jeg jo allerede er i gang med nr. 2 af....
Den er strikket af Arwetta strømpegarn. Fint og blødt, og lige til at putte i vaskemaskinen.
Bare 50 gram er der gået til denne trøje. Men så er den også så lillebitte, at min gamle bamse her kan passe den... (Og her er det så, jeg bliver lidt bekymret over, at jeg åbenbart har bamser til enhver lejlighed!)
Ved ikke helt, hvad jeg skal bruge den til. Synes bestemt, den er for fin til at blive dukke- eller bamsetøj. Tror egentlig bare, den ryger i gavekassen. Måske kender jeg på et tidspunkt nogen, der får et for tidligt født barn? Altså - ikke, at jeg ønsker det for nogen, men det sker jo. I så fald ville trøjen være fin!
Strømperne til nevøen er også blevet helt færdige.
Alt, alt for store til mig, men forhåbentlig passer de ham!
De skal helt sikkert i gavekassen og ligge pænt dér til sidst i november, hvor de - efter indpakning - skal sendes sammen med resten af pakkekalenderen.
Han bliver såmænd nok glad for dem. Det er heller ikke hver dag, jeg får strikket strømper i den størrelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails