lørdag den 1. august 2009

En lovende start....

I går følte jeg mig pludselig 15-20 år yngre. Det var simpelthen så skønt at have sidste dag før ferien - en helt særlig følelse at kunne se frem til hele 3 ugers ferie. Næsten som at have sommerferie fra folkeskolen! Det er temmelig længe siden jeg sidst har haft ferie så længe i træk. Jeg plejer at holde den lidt hist og pist, som det passer med at se venner og familie her eller der. Men takket være ph.d.-skrivning er den i år samlet, og det bekommer mig vældig godt!
Som det ses på sommerhimlen, er der ikke mange skyer over min ferie indtil videre, og de få, der er, pynter bare.....
Var i Hornbæk i går, hvilket nødvendiggjorde en længere togtur - først til Helsingør, så videre med Gilleleje-toget. Var altså nødt til at starte på noget nyt, og er derfor gået i gang med mit livs første Baby Surprice Jacket. Meget mystisk og interessant indtil videre, men vist også i småtingsafdelingen, for jeg strikker på p 3, og det bliver vist størrelse lille-bitte-baby..... Der er derfor en overhængende risiko for, at der skal strikkes yderligere til gave, så det arme barn ikke skal være iklædt en dejlig varm trøje i sommervarmen (Øhm. Varmen?). Nå. Vi får se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails