fredag den 17. juni 2011

Alt andet end hurtig / Anything but fast

Okay. Den vokser. Jeg er snart forbi flammerne, og den lille blå klat er begyndelsen af benene. Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af, om den virkelig bliver supersej.
Men større - det bliver den altså, en lille bid ad gangen! Den skal snart være færdig, så jeg må vel tage mig sammen. Ikke?



Well. It grows. I've almost passed the flames, and the little blue spot is the beginning of the legs.
I don't really have a feeling of how "cool" it's going to be when finished.
But bigger? Oh yes. One row at a time! It has to be finished soon, so I'd better pull myself together. Right?

6 kommentarer:

  1. Det er da det du må ;O))
    Jeg glæder mig til at se resultatet!

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig spændende ud..glæder mig til at se den færdig.;)

    SvarSlet
  3. Jeg venter også spændt på at se mere!

    SvarSlet
  4. Lynstrikker som du er, saa bliver den faerdig til tiden.

    SvarSlet
  5. ooohh it's looking good!

    i have too many projects that just aren't . . moving too fast!

    SvarSlet
  6. Tak skal I have. Hans søster har lige set det og var også meget positiv!

    Thank you, Dorina. Oh - the too-many-projects-curse....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails