søndag den 26. juni 2011

Noget til BARNET / Something for the CHILD

Strømperne til min mindste nevø er færdige. Perfekte til artikellæsning! (Hvilket så er grunden til at de er færdige og at storebroderens trøje ikke er) Meget heldigt, eftersom jeg liiiiiiige mangler referat af 3 artikler mere (og ikke kan huske hvad der stod, fordi jeg læste dem for en uge siden).
Garnet er mit elskede Wollmeise. Farven udvalgt af barnet himself. Smukt grønt. Mønsteret er rib-lige-ud-ad-landevejen. 66 gram garn ialt.
Weekenden bliver brugt på lufthavnen og Hvidovre Hospital. En "smuttur" til en nevø's studenterfest i Aalborg mellem arbejde fredag eftermiddag og arbejde lørdag morgen efterlod ikke meget tid til at sove.... I dag hedder det arbejde, men inden kalder lufthavnen igen - jeg skal da ud og vinke goddag til min søster! Uh, som vi alle glæder os til lige at se hende igen!

The socks for my youngest nephew are done. Perfect for reading articles! (Also the reason why these socks are done, not the sweater for his big brother) Very fortunate, since I just need to write reviews of 3 more articles (and can't remember what they said, since I read them a week ago).
Made in my most beloved Wollmeise. Perfect green as chosen by the child himself. Very beautiful. The pattern is plain ribbing. I used 66 grams of yarn.
This weekend is mostly spent in the airport and at the hospital. A "tiny" trip to Northern Jutland for a nephew's celebration of finishing highschool took place between work friday afternoon and work saturday morning and didn't leave much time for sleep..... Today calls for work, but only after I visit the airport once more - I'm going to wave "Hello" when my sister returns home! Can't tell you how much we all look forward to seeing her again!

6 kommentarer:

  1. Py ha dit indlæg giver da sved på panden, men du når jo sikkert det du skal ;0). God tur til lufthavnen.

    SvarSlet
  2. Hold da op for en aktivitet, det kræver at logistikken er på plads ;O)

    Jeg forstår godt at du glæder dig til at se din søster igen - for jeg ved hvad hun har i kufferten ;O))) Håber du viser billeder af rovet!

    SvarSlet
  3. Jeg er faktisk også bare træt nu....
    Kirsten - uh, ja. Garnet.... Der røg lige et par stykker i rygsækken i metroen, så jeg kunne beundre!

    SvarSlet
  4. we can't miss those important family get togethers . . even in the airport (aren't they some of the most fun!). so glad your sister is home :)

    the socks are beautiful!

    SvarSlet
  5. Har de ikke givet dig en medalje for "verdens bedste moster"????? Hvis ikke saa faar du den af mig.

    SvarSlet
  6. Dorina - it was wonderful seeing her again, even if she arrived before any of us...

    Lin - tak. Jeg er dog ikke i tvivl om, at kærligheden er gengældt. Det er skønt at være moster!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails