tirsdag den 7. juni 2011

I gang / Started

Ja, motivet er i gang nu..... Jeg starter med ilden, og er spændt på, hvordan det så udvikler sig.
Herobrine i Minecraft er en mystisk figur, der sjældent dukker op. Til gengæld sætter han ild til spilleren, så det er jo meget sejt! Mønsteret endte jeg med at lave i excel, så jeg kun fik figuren og ilden med. Det var for svært at skulle sidde og tegne og tælle på mit pdf-mønster (som jeg havde lavet lige her. Vældig smart side!), og da jeg alligevel sad hjemme og var hæs søndag, så gik der lige lidt tid med at lege i excel.


Well, the motive got started..... The fire comes first, and now I can just wait to watch it grow. Herobrine in Minecraft is a mysterious figure appearing very rarely. When he does show up, he sets fire to the player, so that's kind of cool! In the end I made a chart in excel, to have just the figure and the fire. It was too troublesome drawing on and counting from my pdf-chart (made here. Brilliant page!), and since I spend Sunday at home with my hoarse voice, there was time for some excel-playtime.

4 kommentarer:

  1. Du er altsaa bare saa dygtig. Glaeder mig til at se det skrider frem.

    SvarSlet
  2. Hold da fast et arbejde. Glæder mig til at følge projektet.

    SvarSlet
  3. Ja, men så må jeg hellere strikke lidt videre....

    SvarSlet
  4. Hold da fast... den mønsterdel vejer da temmelig meget op for det kedelige grå glatstrik!!!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails