søndag den 19. juni 2011

Imens / Meanwhile

Mens vi venter på, at nogle af de større ting bliver færdige, så fik jeg lige lukket et par strømper af. De er strikket alle mulige mærkelige steder. Meget i Paris, lidt på Hvidovre Hospital og gjort færdige i går aftes til 25 års jubilæum med min 9. klasse. (Åh jo... Dér strikkede jeg også....)
Farven er nærmest neongrøn Arwetta classic. Jeg har brugt knap 70 gram ialt. De er til niecen med strømperne. Jeg er spændt på, hvad hun siger til alt hulmønsteriet! Mønsteret hedder "Apple of my Eyelet" og er fra bogen Think Outside The Sox. Dejligt mønster med masser af logik og nemt at huske! Bogen er fantastisk. Der er fyldt med alle slags strømper fra en konkurrence om opskrifter. Hvis du ikke har den, så få fat på den. Jeg siger det bare!

While we are waiting for some of the bigger projects to finish, I finished a pair of socks last night. These were knit a lot of strange places. Much in Paris, a little bit at Hvidovre Hospital and finished last night at my 25 years anniversary with my elementary school (not sure of the American name) (and - oh yes - I even knitted there...)
The color is almost neon-green. I used close to 70 grams. They are for my sock-wishing niece. I'm quite excited what she will think of the lace-pattern! The pattern is called "Apple of my Eyelet", from the book Think Outside The Sox. Lovely pattern, very logical and easily memorized! The book is outstanding. All kinds of socks from a pattern-contest. If you don't own it, please find it and take a look. Just a good advice!

6 kommentarer:

  1. Dejlige strømper, dem må hun da blive glad for :)

    SvarSlet
  2. Kanon flotte strømper. Jeg må vist kigge nærmere på den bog.

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte - super farve, de kan da ses :O)

    SvarSlet
  4. Jo, jeg tror hun bliver glad. Også for denne variant af grøn!

    SvarSlet
  5. Skønne strømper! Mon ikke niecen bliver rigtig, rigtig glad!

    SvarSlet
  6. Karen - jo, jeg glæder mig til at give hende de 5 par på én gang!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails