fredag den 10. juni 2011

Hvor meget? / How much?

Hvor meget garn kan man regne med at strikke sig igennem på en lille pinseferie? Altså - hvis man nu løber tør!
Mon ikke 1½ strømpe, et forstykke med mønster samt et (nød-)sjal vil være nok? Mon ikke?
Iøvrigt - husk at tage en smut til Vanløse i morgen. Hvis jeg kunne, ville jeg sidde der. Hele dagen. Og få en øm strikkearm! (billedet er iøvrigt fra en tur til Ho i efteråret. Skøn butik!)

How much yarn is it possible to knit over pentacost? How horrible to run out of yarn!
But I guess that 1½ sock, a front with intarsia and a (emergency-)shawl should be enough. Possibly?
P.S. the picture is not my project bag, but what I bought in "Ho" last fall. Wonderful shop!

4 kommentarer:

  1. Hmm, jeg regner med min cardigan, hvor jeg mangler kant og montering, min manglende halve strømpe og garn til at starte en buttercup! Så har jeg vist nok til en hel pinse, hvor jeg også skal i Bonbon land.... Åh, som jeg dog glæder mig.....
    Nu vil jeg købe ind, bage og pakke, så vi kan køre i eftermiddag.

    SvarSlet
  2. Jooo, mon ikke det lige er nok, god pinse;)

    SvarSlet
  3. Jeg kan kun give dig ret i den skønne butik i Ho. Skal besøge den i morgen, når der er Kreativt Marked i Ho :0). Lidt fordele har vi da os i det "mørke Jylland". Håber du har nok strik med til hele pinsen.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails