tirsdag den 28. august 2012

Igang igen / Exit summer

Så var det sandelig slut med feriestemning.... En enkelt uge tilbage i det sædvanlige program, og jeg er træt. Hvis der bare var sådan en simpel tag-en-pille-løsning i stedet for den kedelige med at kigge i kalenderen og planlægge nogle aftener med ingenting.
Det er blevet (meget) mørkt om aftenen - og jeg var slet ikke færdig med sommeren endnu, synes jeg!
Men altså. Så kan man bare tænke sig tilbage til varmen ved et kinesisk tempel med et strikketøj og godt selvskab. Og håbe på, at jeg lige får snøvlet mig sammen til snart at vise jer noget færdigt igen.

And so the summer and all the joy of vacation (or that special feeling of vacation) ended.... Just one week back on my usual program, and I'm tired. If only there was a simple solution like taking a pill or something, instead of the very boring solution of planning some evenings of nothingness. At home.
The evenings have grown (very) dark - and I wasn't even finished enjoying summer!
Anyway - I can imagine myself back at the Chinese temple, in the warm sun with good company and something good to knit. And then I'll hope to be able to show you something finished again soon.

5 kommentarer:

  1. Flot motiv - lige til at strikke

    SvarSlet
  2. Ååårrrhhh, Temple of Heaven......det er bare såååååååååååååååååå smukt!
    Jeg har det på samme måde med sommeren - jeg er nu heller ikke færdig med den og synes der bliver tidligt mørkt nu...

    SvarSlet
  3. Delige minder at have, nu hvor mørket igen sænker sig over landet :0)

    SvarSlet
  4. Skønne farver der er på det tempel, det kunne man godt designe et mønster med.
    Ja, det er ved at være mørkt om aftenen og efteråret nærmer sig, men så begynder strikkesæsonen igen med masser af nyheder, så lidt er der da at glæde sig over.

    SvarSlet
  5. Templet var perfekt som kagedåse på et af markederne....
    Ihvertfald har det været en dejlig sommer, og jeg aflyste min aftale i aften for at blive hjemme i stedet. Det var dejligt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails