tirsdag den 17. februar 2015

Work in progress?

I øjeblikket går jeg og overvejer, hvad jeg skal strikke til mig selv. Der er mange muligheder, men det mest fornuftige ville jo nok være at gå i gang med en af mine tre langtidsliggere.
F.eks. min Burma-bluse, der faktisk er halvt færdig.
Mens jeg tænker, strikker jeg noget mere babytøj!

These days, I'm thinking about what to knit for me. The possibilities are endless, but the most sensible thing would probably be to work on one of my 3 hibernating projects.
The Burma-sweater would be an excellent choice, since it's actually half done.
While I'm thinking, I just knit some more baby-stuff!

4 kommentarer:

  1. Er der ikke en af langtidsliggerne der egner sig til Stolthed og fordom? Så kan du komme et godt stykke videre på fredag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo. Min Burma-bluse skal helt sikkert møde Mr. Darcy!

      Slet
  2. Det ser spændende ud. Du får godt nok lavet meget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Der er så også nogle ting, der bliver ignoreret......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails