tirsdag den 3. februar 2015

Baby baby





Som I jo nok efterhånden er blevet klar over, kan jeg godt lide at strikke..... Kursus = MEGET tid til at strikke! Cuba var ingen undtagelse. Jeg fik strikket en hel masse og I får det lidt hist og pist. Imellem rejsebilleder.
På vej derud i flyet nåede jeg nærmest både at starte på og slutte denne trøje. Eller. Den blev først helt færdig næste dag, må jeg så indrømme, så knap 2 døgn?

As you probably know already, I like knitting...... Courses = A LOT of knitting time! Cuba lived up to this, and I knitting a lot. You'll get to see it in bits in between the other photos.
On the way to Cuba, in the plane, I almost both started and finished this little cardigan. Or. It didn't finish properly until the next day, if I have to be honest, so done in a bit less than 2 days?
Den er strikket i Drops baby alpaca silk, som er så utroligt blødt, lækkert og varmt. Mønsteret er dette. Den er strikket på pind 3, oppefra og ned, og der er ingen sømme. Overhovedet. Til gengæld tror jeg, den bliver god, når den næste nevø bliver far om en måned, hvis planen holder. Den lille slå-om-trøje vejer bare 80 gram, og jeg er allerede gået i gang med en til, fordi den var så nem og hurtig at strikke. Til en anden baby, altså.

It's made with Drops baby alpaca silk, which is incredibly soft, yummy and warm. The pattern is this one. It's made using 3 mm needles, top-down and without seams. NO seams what-so-ever! I think it will be good when the next nephew becomes a dad in a month, if the due date is true. The little wrap-cardigan weighs only 80 grams, and I already started another one, because it's so easy and fast to knit. For another baby this time.

3 kommentarer:

  1. Nå, kan du lide at strikke.... ;)
    Den er da vildt sød!

    SvarSlet
  2. Ja, den blev så fin. Nu må jeg se at få sendt den. Sammen med den cubanske cigar, så min nevø er helt klar til at blive far!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails