søndag den 31. maj 2015

Et halvt ærme / Half a sleeve

Nå. Stædighed er jo mit mellemnavn, så de der ærmer skal bare være færdige! I går strikkede jeg rigtig meget, og der er da et halvt ærme nu.
Det er et stykke af vejen, og hvis resten bare går lige så hurtigt, skal jeg ikke klage for meget!

Well. Stubborn is my middle name, so these sleeves just need to get done! Yesterday, I knit quite a lot, and I do have half a sleeve by now.
It is a good bit of the job done, and if the rest goes as quickly, I won't complain too much!

4 kommentarer:

  1. Du er godt nok vedholdende - det må jeg sige. Glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er temmelig stædig..... Heldigvis!

      Slet
  2. Du må besidde en engels tålmodighed :) I øvrigt er jeg vild med de røde sokker du har strikket......

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Modtageren blev rigtig glad for strømperne, og de passede fint.
      Jeg vil SÅ gerne have den trøje færdig og få gang i noget nyt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails