lørdag den 20. maj 2017

Forfulgt af garn / Followed by yarn

I dag er en af de der dage uden aftaler. Med tid til at sove til man vågner, høre radio, drikke kaffe og gå ud i byen mens butikkerne har åbent!
Nå ja. Netto har jo altid åbent. Men i dag blev jeg godt nok overrasket, da der lige indenfor døren lå - garn! I bunker! Det føltes temmelig tarveligt, sådan at lokke folk på den måde!

Today is one of those days without appointments. With time for sleeping until you wake up, listening to the radio, drink coffee and be out in the streets while the shops are open!
Oh well. The discount supermarket is always open. But today, I was surprised, since right at the entrance I met - yarn! Piles of it! Felt very unfair, trying to lure people in this way!
Eftersom butikkerne havde åbent, var jeg også i boghandlen - hvor der OGSÅ var garn! Nu begyndte det snart at ligne en sammensværgelse, men jeg købte dog ikke noget. Faktisk.

Since the shops were open, I went to the book store - which ALSO had yarn! Now it started to look like a conspiracy, but I actually didn't by anything.
I stedet gik jeg hjem og fandt det her sommer-garn som jeg egentlig godt kunne begynde at få noget ud af. Pind 4 er vel tillokkende?

Instead, I went home and found this summer-yarn which I might get around knitting. Size 4 mm needles would be quite nice!

4 kommentarer:

  1. Det må bestemt være et komplot! Garn i bunker i Netto og hos boghandleren, hvad bliver det næste? Invasion i hjemmet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, herhjemme har der vist været invasion ret længe!

      Slet
  2. uuuhhh, lækre sommerfarver du har der, hvad mon der du skal igang med?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frida! Jeg tænker en sommerbluse fra et gammelt Hendes Verden hæfte. Vil bare strikke oppefra-ned istedet for nedefra.
      Hvad skal du lave til sommer?

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails