lørdag den 27. maj 2017

Lidt længere / A bit further

Lige nu strikker jeg mest strømper, der jo gerne skulle være færdige til i morgen. Men toppen til mig selv er da kommet lidt i gang! Jeg synes, det bliver flot, og glæder mig til at se bærestykket.
Den sidste uge er gået med alt for meget socialt. I dag skal jeg på arbejde, og i morgen er der fødselsdag. Men det er jo hyggeligt at være sammen med folk.
I dag bliver det så sommervejr - håber virkelig det betyder, at børnemodtagelsen viser sig fra sin allermest stille side! Bare én gang.......

Right now, I mostly knit socks, which hopefully will be done by tomorrow.But the top for me did get started! I really like how it looks, and can't wait to see the yoke.
This past week has been far too social. Today, I'll be working, and tomorrow I'll go to a birthday. But it's really nice spending time with people.
Today it will be the most wonderful summer weather - I do hope it means that the pediatric acute department will show it's most quiet face! Just this once......

2 kommentarer:

  1. Du må videre med din sommerbluse. Jeg har ikke rørt en strikkepind eller hæklenål i tre dage, så abstinenserne er store. I dag skal det være!

    SvarSlet
    Svar
    1. God hækle-/strikkelyst! Jeg skal SÅ meget videre med noget til mig selv.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails