torsdag den 25. maj 2017

Embossed leaves

Næste fødselsdag er lige på trapperne, så jeg prøver at få lavet et par passende strømper. Denne gang bliver det "embossed leaves" i nælde-garn. Jeg startede mandag. Første strømpe er næsten færdig, og de skal afleveres søndag, så der skal lige strikkes igennem! Jeg håber, det går.

Next birthday is coming up, so I'm trying to make an appropriate pair of socks. This time, it will be "embossed leaves" made in nettle-yarn. I started on Monday. First sock is almost done, and I have to give them away on Sunday, so I really need to knit! I hope I'll make it.

4 kommentarer:

  1. Smukt mønster, fantastisk at du strikker mønster i strømperne .😊😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg synes jo, det bliver lidt kedeligt, hvis jeg kun strikker ribstrømper....

      Slet
  2. Super fint mønster.
    Håber du når din deadline.😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig et fint mønster! Jeg nåede det heldigvis.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails