torsdag den 18. maj 2017

Til mig / For me

Der er sikkert børn i familien som mangler noget strikket. Eller er vokset ud af det, de har. Alligevel har jeg altså fundet frem til et sommerprojekt. Til mig. MIG!
En silketop fra Karen Noe, købt i Haderslev sidste sommer. Det bliver dejligt at strikke noget til mig selv, og i silke kan det vist ikke gå helt galt. Desuden er det så småt blevet lidt varmere i vejret? Herligt!

There are probably some kids in this family who needs something knitted. Or who grew out of what they already have. Still, I found a summer project. For me. ME!
A silk top by Karen Noe, bought in Haderslev last summer. It will be great knitting something for myself, and in silk, it can't go entirely wrong. It even started getting a bit warmer? Finally!

2 kommentarer:

  1. Det er super lækkert garn du har fundet frem. Fin sommertop du skal igang med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - ja, det er herligt også at lave noget til sig selv!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails