torsdag den 11. maj 2017

Kjolen / The dress

Kjolen til Frk. T1 er færdig. Jeg er SÅ stolt! Det tog et par timer at sy den, hvilket jo ikke var galt.
Dr. McStuffins stof havde min søster med - desuden også knapper og bånd. Foret havde jeg selv i skabet. Mønsteret er fra Meedom og Meedom, og der var ikke så mange ben i det. Heldigvis!

The dress for Miss T1 is done. I'm SO proud! It took a couple of hours sewing it, which wasn't too bad. My sister brought the Dr. McStuffins fabric together with buttons and ribbon. The lining is from my closet. The pattern is from this book and was kind of easy. Fortunately!
Knapperne ligner nærmest store, pink juveler, hvilket jo er fantastisk! Jeg har åbenbart ikke syet knaphuller på min symaskine før, så det tog lige 2 forsøg, men så må jeg vel også kunne lære det.

The buttons almost look like big, pink jewels, which is amazing! Apparently, I'd never sewn button-holes on my sewing machine before, and it took 2 tries, but then I hopefully learned.
Det brede, pink bånd der kan bindes i sløjfe bagpå er lige prikken over i'et.
Den er syet i str. 3 år, men lidt længere. Glæder mig til at se den unge dame i den!

The broad, pink ribbon can be in a nice bow on the back, and just adds a bit extra.
I made it using size 3 years, but made it a bit longer. Can't wait to see the young lady wearing this!

8 kommentarer:

  1. Yes! Please put up a pic of the young lady wearing it! It's such a sweet dress. You did a beautiful job.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! She got so happy, actually.

      Slet
  2. Hvor er den blevet flot, du kan bare det.😊😊😊😊😊😊👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    SvarSlet
  3. Jamen, jamen, hvor er den da fin. Og lækkert med jordbær-for. Den lille frøken bliver lykkelig.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails