søndag den 25. juni 2017

Det føles som mandag / Feels like Monday

Efter fri fredag og lørdag, og fordi jeg skal arbejde i dag, føltes det altså meget som en hel weekend. Mon ikke det betyder, at ugen kommer til at føles ret lang? 6 dages arbejde i træk!
I går nåede jeg en del. Bl.a. kom jeg hjem med et fint cafésæt til altanen. I det vildeste regnvejr!
Men det passer, og det bliver dejligt at kunne sidde derude og spise. MED et bord!
Reolerne er sat op og venter på bøgerne. Det bliver rigtig fint, tror jeg.

After having both Friday and Saturday off, and since I'll be working today, it feels like a full weekend. I guess it will make the week feel quite long? Six working days in a row!
Yesterday, I did quite a lot. For instance, I came home with a pretty café set for the balcony. In hard rain! But it fits perfectly, and I'll love sitting there, eating at a TABLE!
The bookcases are ready and waiting for the books. I think it will be really nice.
Sådan en fridag, hvor butikkerne har åbne, er farlige. Jeg skulle købe fødselsdagsgave i en garnbutik, til en yderst fornuftig person. Udenfor lå Katia "Degradé Sun", den samme slags som jeg strikker Bella i. Så jeg købte noget blåt. Så kan lillebror i Nordjylland også få en trøje. Mon ikke han kunne bruge det?

A day off while the shops are open, is dangerous. I was going to buy a birthday present in a yarn shop, for a very sensible person. Outside, they had Katia "Degradé Sun", the same kind of yarn that I'm making a Bella with. So I bought some blue. Then little brother in Northern Jutland can get a cardigan, too. I guess he can use it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails