fredag den 16. juni 2017

Fly away

Strømperne til min svoger er færdige! Det tog en uge ialt, og jeg er vildt tilfreds med dem. Mønsteret er af Cookie A., og det koster penge, men jeg synes det var pengene værd. Mønsteret er ret og vrang, ind- og udtagninger. Ikke så indviklet eller besværligt, og det ser godt ud.
Det hedder "Sail Away", fordi mønsteret ligner sejl. Jeg strikkede mens jeg fløj, så "sail" var ikke lige det helt rigtige....

The socks for my brother-in-law are done! It took a week from start to finish, and I'm so happy with them. The pattern is by Cookie A. and costs a bit of money, but I do think it's worth it. It's knit & purl, in- and decreases. Not too complicated or difficult, and it looks good.
It's called "Sail Away", since the pattern looks like sails. I knit while flying, so "sail" wasn't the right name.......
Det er par nummer 14 i år, de er strikket i Wollmeise i den fedeste grå farve, "Armer grauer kater". De er strikket på pind 2,5 og vejer ialt 120 gram.
Jeg skal have sendt gaven til ham i morgen. Skal lige finde ud af, hvad han mere skal have....

It's pair number 14 this year, they are made with Wollmeise in the most amazing grey color, "Armer grauer kater". I used size 2.5 mm needles, and they weigh 120 grams.
I'm going to send the gift to him tomorrow. Just need to find out what else to give him.....

6 kommentarer:

  1. Superfede strømper.😉

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg er også helt vildt med dem!

      Slet
  2. Det er noget af en heldig svoger, du har! Hvor er de strømper flotte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Jeg ved,at han bliver glad for strømperne og virkelig bruger dem. Håber, han også føler sig heldig.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails