fredag den 25. august 2017

Clare, Michigan

På vej hjem fra camping i Michigan, kørte vi igennem Clare, en lille by som I formentlig ikke lige støder på. Det gjorde vi, for vi skulle nemlig prøve "verdens bedste doughnuts". Intet mindre!
Da vi sad og nød vores enorme (og faktisk virkelig lækre!) doughnuts og den knap så gode kaffe, fik jeg øje på - ja - en garnbutik! Lige på den anden side af gaden!
Så da jeg havde taget en af de små doughnuts og derfor var hurtigt færdig, kunne jeg nå derover og kigge i Apple Tree Lane.

Going home from camping in Michigan, we drove through Clare, a small town that you'll probably never get to visit. We did, since we wanted to try "the world's best doughnuts". Nothing less!
While we sat there, enjoying our enormous (and actually very delicious!) doughnuts, and the less amazing coffee, I caught eye of a - well - yarn shop! Just across the street!
Since I had one of the smaller doughnuts and finished quite quickly, I had time to cross the street and check out the Apple Tree Lane.
Det var noget af en butik! Det første man så, var forskellige souvenirs og en helt utrolig masse glaskugler til juletræet! Der var virkelig lidt af hvert, og hvis jeg havde kigget nøjere på dem, havde jeg sikkert købt nogle, for jeg elsker glaskugler! (Men jeg har allerede nok til minimum 2 juletræer herhjemme, så det er sikkert godt, jeg ikke købte nogle.)

It's some kind of shop! First thing inside was different souvenirs and then an incredible amount of glass ornaments! There were so many different kinds, and if I had studied them a little better, I would probably have bought some, since I love glass ornaments! (But then I already have enough for at least 2 trees at home, so it might be good I didn't buy any.)
Der var også garn. MASSER af garn! Den søde ejer var virkelig dedikeret og en utroligt god sælger. Hun snakkede og fortalte, hvilket var rigtig hyggeligt, men sandelig farligt for pengepungen!
Til sidst fandt jeg noget meget lækkert alpaca-garn (ikke alt for meget), og købte det. Jeg turde simpelthen ikke kigge på det hele, for så nem som jeg er at lokke, var det da gået helt, helt galt!
Nå. Men HVIS du skulle komme igennem Clare engang, så kig indenfor. Du fortryder ikke!

There was yarn as well. PLENTY of yarn! The very friendly owner was ever so dedicated and a very good sales person. She talked and explained, which was really nice, but also very dangerous for my wallet!
In the end, I found some very delicious alpaca-yarn (not too much) and bought that. I didn't dare look at everything, because when you know how easily I get lured into buying stuff, it would have ended up totally, horribly wrong!
Anyway. IF you should pass by Clare some time, do have a look. You won't regret it!

2 kommentarer:

  1. Du spotter da også garnbutikker overalt. Men chancen for at jeg kommer igennem Clare er vist lig nul. Desværre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vildt, ikke? Denne her faldt jeg virkelig over! Men jeg kommer nok heller ikke til Clare igen....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails