fredag den 4. august 2017

Planer / Plans

I dag skal jeg bruge formiddagen sammen med ham her. Bare ham. De andre skal noget andet, og jeg er sikker på, at vi nok skal få hygget os!
Vi starter med "Nick's House of Pancakes". Selv om portionerne er så store, at man altid ender med kvalme. Så må vi se. Han vil mægtig gerne i biografen, men resten af familien vil også gerne se "Grusomme mig 3", så det bliver vist ikke lige i dag. Måske kan han overtales til at bruge en times tid i Barnes & Noble? Måske bliver det "Zap Zone" som han plagede vældigt om i går.
I aften er det bare mig og børn. Har tænkt mig at tvinge dem til at se "Johnny English", og så må jeg hellere komme lidt videre i de strømper jeg strikker til hans storebror.

Today, I'll spend the morning with this guy. Just him. Everybody else is doing other stuff, and I feel quite sure we'll have a nice time!
We'll start by visiting "Nick's House of Pancakes". Although the servings are always so big you'll end up feeling nauseous. Then we'll see afterwards. He would love to go to the movies, but the rest of the family also wants to see "Despicable Me 3", so I guess that won't be today. Maybe he can be convinced to spend an hour in Barnes & Noble? Maybe it will be "Zap Zone" like he talked about yesterday.
Tonight, it's just me and the kids. I'm going to force them to watch "Johnny English", and then I'll have to work on the socks I'm making for his big brother.

2 kommentarer:

  1. Det må være fedt at have besøg af moster og blive "tvunget" til en masse hyggelige ting.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails