søndag den 19. maj 2019

Flyvergrillen

Efter en fredag, hvor det regnede HELE dagen, var det virkelig dejligt med sol og varme i går! Min bror og svigerinde kom for at se huset, så jeg fik ihvertfald gravet stuen frem OG støvsuget. (Hvilket var første gang og tiltrængt, uanset om de kom eller ej. Men min svigerinde har altid den effekt på folk!)
Vi sad godt nok mest udenfor og nød det. Inden vi gik tur over til Flyvergrillen for at spise is. Den ligger ikke SÅ langt væk, og man kunne faktisk gå det meste af vejen i grønne omgivelser.

After a Friday with rain ALL day, it was so lovely having sun and warmth yesterday! My brother and sister-in-law came to see the house, so I dig out the living room AND vacuum cleaned. (Which was my first time and really needed, whether they should come or not. But my sister-in-law always has this effect on people!)
Most of the time, we sat outdoor and enjoyed the fine weather. Afterwards, we walked to Flyvergrillen to have ice cream. It's not very far, and you can walk in the green most of the way.
Jeg har været der en enkelt gang før, sidste år, men jeg havde hørt temmelig meget om den inden. Grillen lige ved siden af start/landingsbanerne, hvor folk tager ud for at kigge på fly. (Og spise burgere og is, selvfølgelig!)
Vi hyggede os! Især min bror, som via en app informerede om hvor de forskellige fly skulle hen.
Jeg er bare slet ikke ked af at bo her, og det bliver nok ikke de sidste gæster som bliver slæbt med derhen!

I've been there once before, last year, but I heard quite a lot about it before. It's a small diner right next to the airport and you can see the planes taking off and landing. So people go there to do that. (And to eat burgers and ice cream, of course!)
We had such a nice time! Especially my brother who looked at his app and told where the planes were heading.
I just love living here, and I suspect there will be more guests in the future being forced to go there!

1 kommentar:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails