fredag den 10. maj 2019

Stockholm

Jeg er i Stockholm. Igen. Til endnu et møde med cystisk fibrose menneskerne.
Jeg er jo typen der brokker mig og denne gang havde jeg brokket mig over, at Stockholm altid er så PÆN! Ser ud som et IKEA-katalog.....
Nå. Men da vi så skulle gå hen til vores hotel, kom vi ud på noget af en omvej, og lige det her billede af Stockholm er da på ingen måde smukt! (Til gengæld havde de andre så noget at brokke sig over. De gad ikke gå så langt!)

I'm in Stockholm. Again. For another meeting with the cystic fibrosis people.
I'm the complaining type of person, and this time, I complained how Stockholm always look so PRETTY! Looks like an IKEA catalog......
Well. But when we were walking to our hotel, we took some detour, and on this exact picture from Stockholm, nothing looks pretty! (But the others got to complain too. They didn't want to walk this far!)
På den anden side af broen var det lidt pænere igen, heldigvis.

When we crossed the bridge, it looked a bit prettier again, fortunately.
Det var rigtig dejligt at komme op på værelset og få benene lidt op. Aftenen var skam også hyggelig, og efter en nat hvor jeg har sovet og har drømt om mit hus og min have, må jeg vel hellere komme op og i gang.
God fredag!
 
It was really nice getting my room and putting my legs up. We had a really nice evening, too, and after a good nights sleep, dreaming of my house and garden, I guess I need to get up and get going. 
Happy Friday! 

2 kommentarer:

  1. Fedt, at man kan brokke sig over, at noget er pænt...
    Jeg håber engang at komme op og se den pæne by.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er ikke nem at gøre tilfreds!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails