søndag den 2. juni 2019

Maj / May

Maj måneds bog er læst, og jeg blev færdig allerede i går, faktisk. Det var ikke så vældigt meget jeg nåede at læse i hængekøjen, men et par kapitler blev det da til.
Det var endnu en Agatha Christie. Jeg tror, jeg har læst den før, da jeg var teenager og pløjede igennem dem allesammen, og dengang syntes jeg det var en ret underlig bog.
Denne gang gav den bedre mening.
Jeg har fundet en ny (tynd) bog til juni, og satser på, at jeg når at læse lidt mere når nu der er faldet lidt ro over det hele. Og så GLÆDER jeg mig til den næste afdeling Q bog!

My May book has been read, and I finished as soon as yesterday. I didn't get around reading that much in my hammock, but I managed a few chapters out there.
It's another Agatha Christie book. I do think I read it before, back in my teenage years when I read all her books. Back then, I found it very strange.
This time, it made sense.
I found a new (thin) book for June, and I do hope I get to read a bit more now that everything settled down a little bit. At the same time looking forward to the new department Q book!

4 kommentarer:

  1. Ved du hvornår den næste afdeling Q bog udkommer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den skulle vist komme her i juni....

      Slet
  2. Jeg vendte lige ryggen til, - kortur til Hamborg i Kristi Himmelfartsferien, - og så er du både blevet færdig med lejligheden, blevet havetosse, forberedt syning og haft besøg.
    Jeg glæder mig også til Jussis kommende bog. Den er tilsyneladende allerede indtalt, så lydbogen skulle komme sammen med papirudgaven, - det er helt i orden med mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, her sker da noget!
      Det bliver SÅ spændende hvad han skriver om næste gang, ham Jussi!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails