søndag den 9. maj 2021

7 år / 7 years

I går tog jeg til fødselsdag. Den ældste i næste generation fylder 7! Det var ekstra fedt at tage til fødselsdag i år, for sidste år lå jeg bag tiltrukne gardiner med en ond hovedpine og corona og havde ondt af mig selv. Det er ret vildt at det er et helt år siden, og hvor fjernt det føles nu. 

Yesterday, I went for a birthday party. The oldest one in the next generation turns 7! It was extra wonderful joining the party this year, since I was lying with closed curtains, a wicked headache and corona and felt sorry for myself. It's crazy that it's an entire year ago, and how distant it feels by now!

Fødselaren var glad og spændt - som man skal være! Hun kiggede på min gave og sagde "Jeg tror jeg får sokker fra dig! Det gør jeg ALTID! Hvor mange har du strikket til mig? Jeg tror du har strikket tusind par....." Hun havde en dejlig dag og blev glad for alle sine gaver. 
Det var dejligt at være sammen med familien, og hendes lillesøster ville med mig hjem. Alene. Det må vi finde ud af at planlægge. Det skal nok blive hyggeligt. Travlt, men hyggeligt!

The birthday girl was happy and excited - as she should be! She looked at my gift and said "I think I'll get socks from you! I ALWAYS do! How many did you knit for me? I think you knit a thousand pairs....." She had a wonderful day and was happy with all her gifts. 
I loved being with the family and her little sister wanted to go home with me. Alone. So we'd better get around planning that. It will be fun! Busy, but fun!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails