lørdag den 15. maj 2021

Det er rart med en stor seng / Having a large bed is nice

Jeg skal i gang med at strikke noget til D. Det er meget længe siden hun har fået noget..... Da hun blev spurgt, hvad hun kunne tænke sig, sagde hun en hundebamse. Så jeg tror bare jeg finder på noget selv. 
Det er også sommer snart, og det kunne da være rart at strikke noget sommer-noget til mig selv også. Så derfor er der garn på gæstesengen. Det skal snart ryddes væk, for de næste weekender er der overnattende gæster. Så i dag skal jeg nyde det og rode og prøve at bestemme mig hvad der ville være perfekt til en skrap 3-årig. Hun bliver sikkert glad nærmest uanset hvad jeg finder på. 

I am going to knit something for D. It's a very long time since she got anything! When she was asked what she liked, she said a teddybear dog. So I think I'll just decide myself. 
Summer is also coming up, and it could be really nice to knit something summer-ish for me as well. So that's why my guest bed has a lot of yarn. I need to put it away soon, because the next weekends, there will be guests sleeping over. So today, I'll just enjoy and make a mess and try to decide what will be perfect for a 3-year old. I'm sure she will be happy, no matter what I come up with. 

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails