søndag den 16. maj 2021

Lidt længere / A bit further

Nu, da der ikke er en hel stak strømper som skal være færdige, er jeg kommet lidt længere på min DNA sweater. Det er jo ikke just sommerbeklædning, men jeg vil gerne have den færdig. 
Jeg er næsten oppe ved ærmegabet på ryggen, så der burde altså ikke være så meget tilbage.... Jeg glæder mig rigtig meget til den er færdig! Jeg tror den bliver rigtig god. 

Now, that there isn't an entire pile of socks that must be done, I've come a bit further on my DNA sweater. It's not exactly summer-clothing, but I would like to get it done. 
I'm almost at the start of the sleeves at the back, so there really shouldn't be much left..... I am looking so much forward to getting this done! I do think it will be perfect. 
Kom også lige til at købe lidt garn i Netto. De havde de her to i fin regnbue-skala! Jeg ved ikke hvad jeg skal bruge dem til, men de var så fine......
Jeg har det lidt blandet med regnbuer - altså, farverne er SÅ fine, men det er snart koblet så meget sammen med LGBT miljøet at jeg dårligt tør tænke på at gå med sådan en bluse. Men måske med noget mønster og en bundfarve i sort? Fint er det ihvertfald!

Also happened to buy a bit of yarn in the supermarket. These two in pretty rainbow-colors! I don't know what to use them for, but they looked so pretty.....
I have mixed emotions with rainbows - you know, the colors are beautiful, but everybody thinks about the LGBT movement and I hardly dare thinking about wearing a top like that. But maybe with black as the main color and some pattern? It's so pretty!

2 kommentarer:

  1. Jeg har det lidt på samme måde, og jeg arbejder på regnbue stuen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det andet regnbuer associerer voldsomt til er selvfølgelig enhjørninger. Der føler jeg mig heller ikke helt i målgruppen.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails