torsdag den 7. juli 2022

4 år / 4 years

For nogle uger siden var der nogle små piger som ønskede sig håndledsvarmere. Jeg har fundet garn og det blev godkendt, og nu har jeg så taget det første par med på camping. 
De er til hende på 4, og jeg må bare sige, at håndledsvarmerne OGSÅ opfører sig som en 4-årig! Jeg har måttet strikke om et par gange på dem begge to for at få dem som jeg ville. 
Det er selvfølgelig ikke nemmere af, at jeg ikke har brugt nogen opskrift. Men alligevel. Tror dog de bliver fine!

A few weeks back, some small girls asked for wristwarmers. I found yarn and it was approved, and now I brought the first pair camping with me. 
These are for the 4-year old, and I just have to say that these wristwarmers ALSO behave like they are 4! I've had to knit both of them a few times to get them right. 
Of course it doesn't make matters easier that I didn't use a pattern. But still. I do think they will be nice, though!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails