lørdag den 16. juli 2022

Minder / Memories

Det er ret sjovt med minder på telefonen. For et par dage siden fik jeg dette minde - det er simpelthen hele 6 år siden at jeg så den fine togsweater som Karen Lauger designede.

Memories on my phone are a really fun thing. A few days ago, I got this memory - it is an incredible 6 years ago when I first saw the cute train sweater that Karen Lauger designed. 
Jeg var så heldig at jeg vandt garn til sweateren. Når jeg nu tænker tilbage, så er jeg jo sikker på at sweateren hele tiden var tiltænkt lille L, men i virkeligheden var han jo overhovedet ikke født da jeg fik garnet, eftersom han kun er 5 år gammel....... Men måske telepaterede han inde fra sin mors mave? Hvem ved?

I was lucky enough to win yarn for the sweater. When I'm thinking back now, I'm quite certain that the sweater was meant for little L the entire time, but in reality, he wasn't even born when I received the yarn, since he is just 5 years old..... But maybe he was using some telepathic abilities from inside his mothers stomach? Who knows?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails