tirsdag den 8. november 2022

Orden / Order

Det har taget vældigt lang tid at få mit "bibliotek" i orden. Først tømme det, så male det, og nu få alting på plads! Her i weekenden fik jeg ryddet alle mine løse strikkeopskrifter op. 
Det var meget tiltrængt - og det tog lang tid at få dem sat ind i mapper! 
Der er stadig ting som skal på plads eller smides ud, og jeg tror faktisk at en del af næste weekend skal bruges på samme projekt. Jeg glæder mig sådan til at få et rimeligt overskueligt rum, uden ting på gulvet, OG til at min gæsteseng bliver tom for ting igen. Det er bare så dejligt at ligge på den store seng og slappe af. Især, hvis regnen slår mod ruden! Det er faktisk lidt trist, når den er fuld af gæster......

It has taken so long to get my "library" fixed. First empty everything, then paint it, and now getting everything in order! This weekend, I worked on all my knitting patterns. 
I really needed to do it - and it took forever placing everything in folders!
There is still stuff that needs to find a place or get thrown out, and I do think part of the next weekend will be used for the same project. I just can't wait to have a room that looks manageable, without stuff lying on the floor, AND for my guest-bed to be free from stuff again. It's just the best thing, lying on the big bed and relax. Especially when it's raining! It's a bit sad, to be honest, when it's full with guests.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails