søndag den 13. november 2022

Meget produktivt / Very productive

Denne weekend startede allerede fredag aften, så hele lørdagen blev vældigt produktiv! Om formiddagen fik jeg sat det sidste på plads inde i "biblioteket", og jeg synes bare det er blevet SÅ fint! Min tetris-lampe som man kan bygge og få til at lyse får dog lov at blive stående på gulvet. Alle små børn som kommer elsker den, og den er faktisk rigtig sjov. Så den må stå og rode lidt. 

This weekend started as soon as Friday evening, so the entire Saturday was so productive! In the morning, I cleared up the last bits in my "library", and I really like the result!
My tetris-lamp that you can build and get to light up will remain on the floor, though. All small kids who come here just love it, and it's really fun. So it will still be making a bit of a mess. 
Min gæsteseng blev derfor ENDELIG tom igen! Den seng er bare det bedste! Det, at den er helt tom er bare så hyggeligt, for man kan lægge garn på den, eller lægge sig selv på den, eller sidde der med computeren, eller tage en middagslur. Nå ja - og så er der jo altid plads til gæster! Det er virkelig skønt!

And then my guest bed was FINALLY empty again! That bed is just the best! The fact that it is empty is so nice, because you can put yarn on it, or lie down on it, or sit there with the computer, or take a nap. Oh well - and there is always room for guests! Oh well - and there is always room for guests! It's nice!
Om aftenen blev det andet ærme færdigt, så nu strikker jeg på kroppen. Glæder mig SÅ meget til den bliver færdig!

In the evening, the second sleeve got done, so now I'm knitting the body. Can't wait till it's done!

2 kommentarer:

  1. En tetris-lampe ... det lydert som et must-have! Og dine sweaterfremskridt er imponerende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Og nu er den færdig! Den ligger og tørrer. Tetris-lampen købte jeg for mange år siden i Cool-Shop som mandelgave. Min nevø vandt den, men syntes den skulle stå hos mig da han flyttede til USA. Jeg er meget tilfreds!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails