lørdag den 5. november 2022

Endelig weekend / Finally weekend

Det har været en meget lang uge. Den startede med vagt i søndags og sluttede med vagt i nat. Hvor jeg ikke fik sovet specielt meget. Men jeg nåede dog at være så vågen i morges, at jeg gik indenom ICA og købte billige lækkerier. 
De grønne kugler hører bare julen til. Synes min søster og jeg. De er så GODE! Jeg har kun set dem i Sverige, og nu er der vist forsyninger til alle. Der skal helt sikkert en pakke til USA!
De der sneboldsostekugler havde de for et par år siden til jul. SYGT gode! Nu var de der igen. Der kom også et ret stort stykke laks med hjem. Totalt billigt eftersom den svenske krone er så langt nede. Man må jo udnytte det!

It has been a very long week. It started with work this Sunday and ended with a night on call. I didn't get to sleep a lot. But I did manage to be awake enough this morning to remember my plan of visiting ICA and buy some cheap treasures. 
The "green balls" just belong to Christmas. In my sister's an my opinion. They are so YUMMY! I've only ever seen them in Sweden, and I guess there is enough for everyone now. One of them will go to the US for sure!
The snowball cheese balls were sold a few years back for Christmas. CRAZY good! Now they are back. I also brought home quite a big piece of salmon. Really cheap, since the Swedish krone is very low. You need to take advantage of this!
På togturene hører jeg for det meste lydbøger. I morges blev jeg færdig med denne her, som var VILDT god! Historien starter med et par som ikke kan få børn og en mor som får tvangsfjernet sit barn, og så kører den ellers derudaf med 130 km i timen og alle mulige uforudsete drejninger i historien som bare holder spændingen til det sidste! 
Jeg vil jo helst ikke afsløre for meget, men læs den selv. Du bliver ikke skuffet! 

On my train rides I mostly listen to audio books. This morning, I finished this book, that was CRAZY good! The story starts with a couple who cannot have children and a mother whose child is taken by the social authorities, and then it just speeds up and have to many twists and turns that it keeps the suspense to the very end!
I would rather not reveal too much, but just read it. You will not be disappointed!

4 kommentarer:

  1. Ih manner, nu blev jeg lækkersulten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - dejligt der er andre med samme smag!

      Slet
  2. Åh, min barndoms slik. Ingen Sverigestur var perfekt uden en pose Grønne kugle og en pose svarta båtar!

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt at du også kender dem! Og lakridsbådene er altså også bare for lækre. Helt vildt gode!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails