fredag den 25. november 2022

Klar til december / Ready for December

Jeg skal drikke virkelig meget kaffe hele december, ser det ud som! Der er nu hele 3 slags julekaffe i skabet, for der er kommet en pakke fra USA hvor Mickey og Minnie havde sneget sig med på en pose kaffe. Jeg har smagt den fra Østerlandsk thehus og den fra Göteborg, og jeg glæder mig til at smage den fra USA også!
Det er jo ikke, fordi jeg drikker så meget, altså. Men et par krus om morgenen bliver det til. Det bliver spændende, HVOR længe jeg skal drikke julekaffe......

It seems like I will have to drink quite a lot of coffee this December! Now there are a total of 3 kinds of Christmas coffee in my kitchen. I had a package from the US, and Mickey and Minnie had sneaked in on a bag of coffee. I tasted the one from Østerlandsk thehus and the one from Gothenburg, and I can't wait to taste the one from the US as well!
It's not like I drink barrels of coffee, to be honest. But a few mugs in the morning are great. In fact it will be exciting to see for HOW long I'll be drinking Christmas coffee......
Noget andet der er klar, er min adventskalender! I sommers så jeg en reklame fra Cleo garn på Instagram. Man skulle betale ved bestillingen, så det gjorde jeg, selv om jeg syntes det var lidt irriterende. Nu er det jo dejligt! For poserne er her, en til hver søndag, og de er betalt. 
Det bliver virkelig hyggeligt og spændende at åbne dem!

Another thing that is ready, is my Advent calendar! This summer, I saw an add from Cleo yarn at Instagram. I had to pay when ordering it, and so I did, although I did think it was a bit annoying. But now it's the best! Because the bags are here, one for each Sunday, and they are already paid. 
It will be so nice and exciting to open those bags!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails