fredag den 11. november 2022

28

Efter planen er dette årets tredjesidste par strømper. Det er næsten lidt skræmmende! Jeg mangler at strikke et par i størrelse cirka 5 år og så et par til mig selv, som jeg ikke helt har bestemt mig for endnu. 
Helt konkret skulle jeg jo pludselig finde noget som skal med mig på togturen i dag. Som ikke var et par strømper! 
Nå, men de her strømper er til min niece som snart har fødselsdag. Sidste år fik hun meget fine strømper i dyrt garn som jeg næsten ikke kunne se mønsteret i. I år er der noget mere knald på farverne! Jeg håber, de gør hende glad når hun kigger på sine fødder. Strømperne vejer 65 gram, det er fint Opal strømpegarn og de er strikket på pind 2,5. 
Sidste år var hendes strømper par nummer 25. I år er de nummer 28, og jeg føler jeg er faldet i et strømpekoma! Det er vist meget godt med en lillebitte pause fra strømperne.....

According to my plan, this is the third last pair of socks this year. It's almost a bit scary! I still need to knit a pair about size 5 years, and then a pair for me, but I haven't decided on the pattern and yarn yet. 
A big, very concrete problem was that I needed to find something to join me on today's train ride. Something that's not socks!
Well, so these socks are for my niece who is having her birthday very soon. Last year, she had some very beautiful socks in expensive yarn that made it hard to see the pattern. This year, they are colorful!
I do hope she will be happy when looking at her feet. The socks weigh 65 grams, it's pretty Opal sock yarn, and I used size 2.5 mm needles. 
Last year, her pair of socks were number 25. This year, they are number 28, and I feel like I'm in a sock coma! I guess a tiny break from the socks is needed.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails