tirsdag den 4. juni 2024

Biller / Bugs

Når jeg besøger min søster, får jeg næsten altid købt noget sjovt stof med hjem! Det er næsten altid fra JoAnn's, og det meste er jo sådan noget man ikke lige forbinder med tøj. 
Det her stof med biller har ligget og ventet et godt stykke tid, men eftersom jeg skal til kongres denne uge, ville jeg have en ny bluse med, og sidste weekend klippede jeg så. Jeg har et godt mønster som godt kan bruges flere gange. 

When I visit my sister, I bring back fun fabric almost all the time! Most of it is from JoAnn's, and most of it is fabric that you don't use for clothes normally. 
This fabric with bugs has been waiting quite a while, but since I'm going to a congress this week, I wanted to bring a new shirt, so last weekend I cut the fabric. I have this really nice pattern that can be used more times. 
Der er biller på i alle mulige farver. Flotte farver! 
Det tog lidt tid at sy den denne gang - jeg syede nemlig som jeg syntes det skulle være og glemte at læse i vejledningen, så jeg måtte lige lave det om et par gange. Det er utroligt, ikke, at jeg stadig kan være så sløset!

There are bugs in all kinds of color. Beautiful colors!
It took a while to sew it this time - I sewed like i thought it should be and then I forgot to read the instructions, so I had to redo some things a few times. It's incredible how I can still go ahead like that without thinking!
Kan I se knapperne her? Mariehøneknapper. De passer så godt at man faktisk nærmest ikke ser at det er mariehøns! Knapperne er bare snyd. De sys på gennem begge lag oppe i bærestykket. Men de pynter!

Can you spot the buttons? Ladybug-buttons! They fit so well that they are almost invisible! The buttons are just fake. They are sewed on through both layers in the yoke. But they look nice!
Her er den så! Jeg glæder mig meget til at bruge den! Min undulat-bluse er syet efter samme mønster, og jeg har fået mange, mange kommentarer på den. Så jeg tror faktisk at billerne her også bliver et samtaleemne i mit liv! Det er bare spørgsmålet hvor tæt folk skal på mig før de ser hvad det er. 

So here it is! I can't wait to use it! My budgie-shirt is made from the same pattern, and I had a whole lot of comments on that one. So I do think these bugs also will become something people talk about with me! The question is how close people have to get to see what it is. 

4 kommentarer:

  1. Ja de knapper kan man ikke sige andet om end at de er lige i øjet! Sjov bluse.

    SvarSlet
  2. Nydelig bluse, og så det stof!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails