lørdag den 29. juni 2024

15

Min svoger fylder år i morgen, og for en gangs skyld kan jeg faktisk være med til at fejre ham! Jeg glæder mig rigtig meget og har fundet en ret god gave til ham. Synes jeg selv. 
Strømper skal han også have, men jeg VILLE blive færdig med dem så jeg kan starte på noget nyt på flyet, så derfor blev jeg siddende på perronen på lufthavnen efter jeg hoppede af toget til de var helt færdige og de, saks og nåle kunne komme ned i kufferten. Jeg forstår ikke at folk synes jeg er stædig!
Nå. Her er de så. På en bænk på perronen i lufthavnen. Fine, ikke? 70 g Opal garn på pind 2,5. 
Og NU vil jeg starte på noget nyt!

My brother-in-laws birthday is tomorrow, and for once I can actually be there for his birthday! I'm looking very much forward to this and found a really great gift. I think. 
He is also having socks, but I just WANTED to get them done so that I can start something new on the plane, which is why I remained sitting at the train platform at the airport after I got of the train, until they were completely done and then put sock, scissors and needles in my suitcase. I wonder why people call me stubborn!
Well. So here they are. On a bench at the airport platform. Good-looking, right? 70 grams of Opal yarn on size 2.5 mm needles. 
And NOW I want to start something new! 

2 kommentarer:

  1. De er rigtig fine- Med stædighed kommer man oftest længst👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - og ja, man kommer langt på den måde!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails