søndag den 9. juni 2024

Den sidste / The last one

Det er godt nok længe siden jeg har læst en rigtig bog! Lydbøger hører jeg dog masser af, selvfølgelig. Jeg er i gang med 2 bøger som har ligget meget længe. Den ene er sådan set spændende nok, men med utroligt lange kapitler, den anden går jeg bare i stå med hele tiden. 
Nå. Men nu har jeg læst en bog! Det tog kun 4 flyveture og lidt tid på sofaen, og så er det hæsblæsende eventyr om Afdeling Q overstået. Ham Carl Mørch burde faktisk være den nye James Bond, så meget han overlever i denne her bog! 
Jeg købte den da den blev udgivet og så har den bare ventet til nu. Hold op, den er god! Nu har jeg lyst til at læse "Kvinden i buret" igen og lige se hvordan det startede......

It's been a really long time since I read a real book! I listen to a lot of audio books, though. 
I'm reading 2 books that I started ages ago. One of them is quite exciting, but the chapters are incredibly long, the other books I just stop reading all the time. 
Well. But now I read a book! It only took me 4 flights and a bit of time on the couch, and then the incredible adventure of Department Q is over. This Carl Mørch ought to be the new James Bond with all the stuff he survives in this book!
I bought it when it came out, and then it has just been waiting until now. It's so good! Now I feel like reading the first book, "The keeper of lost Causes" (in Danish, The woman in the cage) again to see how it started.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails