torsdag den 13. juni 2024

Jordbær! / Strawberries!

Mit sædvanlige liv er startet igen, så jeg får strikket lidt mindre. 
Vejret er utroligt koldt og det føles ikke rigtig som sommer. Men der er jordbær!!!!!
Jeg synes jeg kan klare meget når der er jordbær. Har du jordbær i haven?

My everyday life started again, so I have less time for knitting. 
The weather is extremely cold and it does not really feel like summer. But there are strawberries!!!!
I feel like I can handle a lot when I have strawberries. Do you have any in your garden?

8 kommentarer:

  1. Jeps det har vi.

    SvarSlet
  2. Ja, og vi nyder dem😋

    SvarSlet
  3. Ja, men jeg får ikke lov at spise dem - solsorte og duer er der før mig. Et par år har jeg nu haft hvide jordbær, det hjælper mod de bevingede bærgnaskere, men bænkebidere, snegle og snoge er desværre farveblinde og går efter lugten. Jeg køber verdens bedste jordbær på en gård 300 m hjemmefra! Og skovjordbærrene har jeg sjovt nok for mig selv. Man har mange fornøjelser med en vild have ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gider IKKE dele med fugle og snegle! Så jeg har net overalt. Snoge har jeg ikke, heldigvis, men mine snegle er også sådan racer-typen som kan finde jordbær på lang afstand! Så det er bare med at passe på....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails